Faliure strikes once again

Just nu är jag så hungrig att jag kunde dö. Och sugen på en typ.. Club Sandwitch. Only God knows, vart jag fick den ideén ifrån liksom. Men som vanligt skiter jag hellre fullständigt i att äta än att laga något åt mig själv. Absolut hatar att laga mat ju. Inte för att jag är lazy (åkaj, lögn) men det är bara något skumt som jag har - enligt mig är det inte riktigt värt att gå igenom hela proceduren med maten bara för att äta den sen. Hunger går ju över.. Låter jag sjuk?  Kanske liite rå. Stubborn to the point of Insanity.

För att förvärra min dag lite, vältras jag i självömkan. Mitt hår failade big time. Det blev inte fult, men jag har gett mig fan på att ha Kim Kardashians hår och I'll be damned innan jag ger upp! Jag ska banne mig ha det dära håret! Mitt hår blev inte så överhuvudtaget.. påminner något mer om Hannah Montanas. Kul. Gick jag alltså från Eminem till Hannah Montana? Vaaaarföör, universum? Varför?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0