Nytt hår

Den 1 mars 2011 gjorde jag det dummaste jag fan någonsin har gjort. Jag färgade håret. Och det blev... så misslyckat. Haha! Det var absolut inte meningen att jag helt plötlisgt skulle förvandlas till platinablond. Vet ni vem jag liknar? Jag ser ut som eminems gamla jag! Det ser ut som om någon sög ut allt mitt pigment med en enorm damsugare. Det ser ut som att jag är en albino. Det ser ut som att jag är en polsk streetwalker.
Nä, hörrni, nu ska jag gå och gräva ner mig i ett mörkt litet hål och sörja tills jag får en tid hos frisören. Puss!

Kommentarer
Postat av: C

Inte alls farligt ser bra ut okey kanske ser annorlunda ut i verkligheten. Jag och S tycker du passar i det men P sa- Nee haha så där kan hon inte se ut,hon är fin i verkligheten :P

2011-03-03 @ 20:18:56
URL: http://elektra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0