Gr8

Hi there. Nu är det så att jag flyger lite på moln här, för genom ett mirakel (och en väldigt snäll frisör) så har en frisörtid till mig idag kl. 16.30 inbokats på en salong där min moster brukar gå och slinga sig, och hon har rekomenderat dem varmt - scoore! Det här helvetet är äntligen snart över, cross your fingers. Ett nytt litet helvete har dock uppstått nu; Bella ska stanna här hos oss, som är hundvakter i två dagar, medans Sophia och Sandra har kul med sin familj i Växjö och firar 18-års födelsedagar. Fan vad kul dem kommer att ha! När jag t'nker efter.. Fan vad tråkigt jag kommer ha. TACK SOPHIA.

Nu tvingas jag följa med ut på en promenad med hundarna, för jag måste hålla i Bella. TACK SOPHIA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0