Colourfull

Födelsedagar börjar närma sig, så jag kikade in på min syster och min kusins bloggar för att titta på deras önskelistor som de lagt upp. Asbra egentligen, jag älskar önskelistor! Då kan man köpa presenter och veta att man ger bort det som födelsedagsbarnet vill ha mest.
Det verkar som om Johanna är lite lättare att vara till lags, haha Caroll har skrivit ''Jag begär inte mycket, bara hela din lön eller underbart vackra skor (999:-) eller en tatuering.'' Sen skriver hon det bästa av allt ''En tatuering, inte hemma utan äkta!''
Gud vad roligt att hon kände att hon behövde förtydliga det där. Som att någon i vår familj annnars kanske skulle köpa med sig en tatueringsmaskin och ba ''Japp, upp med benet Caroll! Nu ska vi gadda dig!''
Hahaha, jag älskar min syster. ♥

Kommentarer
Postat av: C

Haha ja men lite rolig (ärlig) måste man väl få va ;) det står inte hemma utan henna, du vet barntatuering typ och ville förfuska det för känner jag min familj så kan de köpa en sån istället för att vara rolig :) sen vaddå jag fyller 30 det ska väl firas med en ordentlig present :p? Puss på dig love you

2011-03-18 @ 15:06:37
URL: http://elektra.devote.se
Postat av: Nathalie

Fan.. du känner oss för bra! Jag tänkte köpa en sån där 'klistra på' tatuering haha! Men ja, födelsedagar (vad man än fyller)är ju en stor grej som ska firas, jag menar - hur mycket finns det att fira egentligen? Man ska verkligen ta tillvara på tillfällena man får! Så JA, du ska få den bästa present jag kan ge dig <3

2011-03-18 @ 19:15:55
URL: http://ekenbergen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha det hade varit kul om vi alla gav henne en tatuering, med våra namn någonstans. Undrar hur glad C skulle bli då!? :D Jag hade satt mitt i panan, lätt!

2011-03-20 @ 13:23:11
URL: http://passionforfashion.blogg.se/
Postat av: C

Jo jag hade gått med på det också :0

2011-03-20 @ 18:57:20
URL: http://elektra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0