zero viljestyrka


                                                                        Gammal bild.

Igår så läste jag i min systers blogg att hon har tagit en så kallad vit månad, med allt som det innebär. Även sötsaker. Framförallt sötsaker. Hon kan nu kryssa för att hon har avklarat hela 7 dagar med sockeravhållsamhet. Grymt gjort, tänkte jag. Kul att utmana sig själv, bara för att se hur långt man kan klara det. Så jag slutade också äta godis.. ... i en hel dag höll det! Och ända fram tills för ungefär 15 min sen. Då cavade allt, åt nybakade kakor som bara låg där på sin plåt sen imorse och suktade mig. Zero viljestyrka, liksom. Vad ska man säga? Jag är en svag godisälskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0