Smörretårta

Hi there. Äter världens godaste smörgåstårta just nu, och då menar jag världens godaste. Idag har jag varit effektivare än vanligt och agerat springpojke(flicka) åt min mamma. Trots sjukan. Att plussa på det har jag haft det jättetråkigt när jag gick på skattjakt på övervåningen. Behöver få fram massa bilder till min systers 18-års Collage, så jag letade efter alla gamla fotografier. För första gången sen vi renoverade stället. Gissa hur det gick? Ajnte. Bra. 
Tog en evighet och jag kom exakt halvvägs. Trodde till början att det liksom skulle vara ett roligt projekt att sysselsätta mig med, men sen krympte tiden ner till idag och allting blev bara tråk av det. ''Du vet vad jag förväntar mig'' var min gulliga syster så snäll att säga och ge mig prestationsångest.
Vem är avundsjuk på mitt liv? Kom igen, jag vet att ni är. Hörde by the way att vissa människor har i leverpastej i smörgåstårtan? Vad fan!? Vi föredrar att ha goda saker i våran tårta, och inte mosad lever, haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0