Jag är inte ens rädd för ormar

Ett avsnitt av Cops var det en kvinna (som dom refarerade till som ung även fast hon var i 40års åldern.. undra om det var hon som sa att dem skulle säga så? haha) som hade larmat att en orm hade krypit in i hennes hus! Den var pytteliten, snirklig på ett allmänt äckligt ormvis och den såg ut som en giftorm. Fatta paniken!?
Själv skulle jag hellre sliza upp handlederna än att uppleva detta, eller kanske göra något mindre drastiskt som att springa ut ur huset.. Vi får se när den dagen kommer.

Jag önskar att jag överdrev när jag säger sånt, men serri vore det nog lättare för omgivningen om jag bara dog när sånt där hände. Blir som ett missfoster och står och hoppar på möbler och skriker och har mig. Med andra ord: allt sånt man inte ska göra. Tur som är är jag inte ensam med mitt onormala beteende, utan har två systrar som är likadana. I sommras 03.00 en sen kväll upptäcker jag och Caroll en spindel på soffan. Vi låg i soffan!
Vi gallskrek, grät och sprang runt som speedy Gonzales i vardagsrummet tills jag fick den brilljanta idén att kasta en kudde på den.. (så ok, ja, jag tvingade min 8-åriga systerson att göra det. moster of the year, någon?) som VIPPS fick spindeln att gå upp i rök. Den måste ha funnits kvar någonstans, troligen under soffan, men vi hittade den aldrig. Vill nästan dunka huvudet i väggen varje gång jag tänker att den kanske skapat ett litet bo inne i soffan och lägger massa ägg där. Kommer du ihåg det C?


 Slänger upp en bild på djur jag gillar mer, som min Alice, för att få lite trevligare tankar. Oj, ser ut som jag styper henne.. Hähä

Kommentarer
Postat av: C

Jag kommer ihåg,kommer aldrig glömma fy fan!!! Vi rev ju upp soffan och den var totalt borta helt sjukt. Vi får hoppas att katten åt upp den eller så kommer ni vakna en natt och ha MASSSA spindlar krypandes på er mohahahaha

2011-01-20 @ 18:10:26
URL: http://elektra.devote.se
Postat av: Nathalie

HAHaHA, om det händer min kära syster, ska jag spara några spindlar åt dig och släppa av dom inne i din lägenhet! moahahahaha

2011-01-20 @ 18:51:10
URL: http://ekenbergen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0