fine fishes

Sho fina fiskar! Första skoldagen var idag. Det är därför som idag automatiskt blir lite av en hjärtekrossande dålig dag, samtidigt som den är lite skön sådär ändå.
Allt som skyndar på processen att bli av med Årstaskolan och gå vidare är ju trotsallt ganska possetivt (egentligen vill jag att tiden ska stå still lite granna. Det vore extra snällt mot mig känner jag - för på så sett behöver jag inte ta itu med gymnasievalet, nationella, 2012 - hey, man kan aldrig veta -  börja i en ny skola, tappa kontakten med alla som jag känner nu, göra mina läxor, ha matteprov etc. världens längsta parantes) Dagen var rätt så fin ändå. Ej jobbig No-lektion, rolig Svenskalektion och hemkunskap där vi bakade bullar. Jag tror att jag överlever.
Men man kan aldrig vara för säker.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0