Utkast: Feb. 7, 2011

Hej små fjärtar! ♥ (speciellt du David, fast inget hjärta till dig)
Just nu sitter jag och försöker skriva klart mitt hemprov. Det går faktiskt ganska bra innehållsvis, men jag har inte hunnit så långt än. O mah LAWD (läs: Oh my lord!) när jag titta efter hur långt jag hade kommit såg jag att det bara var en sida med pytteliten text. Jag blir så jävla trött av att sitta vid datan och skriva uppsattser kan nästan komma på mig själv med att sitta och snarka, helt inställd på sleepmode, medans jag sitter och skriver. Min hjärna tuppar liksom av.

Förövrigt sitter jag och leker med tanken på hur man bäst kan förgöra david. Jag menar, jag vill alltid förgöra david, men väldigt mycket extra idag. Satt till och med på So lektionen och försökte döda honom med blicken, eller genom att strypa honom från ett avstånd, till sophias nöje. Han är förjävlig helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: ??

Taaaaack, du e så snäll! :)

2011-02-08 @ 08:17:35
Postat av: Anonym

säger bara sanningen Pavit.

2011-02-08 @ 20:25:20
Postat av: nicole

DIN BLOGG SUGER!

2011-02-19 @ 10:23:43
Postat av: S'

UPPDATERA FFS!

2011-02-20 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0