Bra söndag

Bra söndag idag! Har bland annat varit hemma hos min moster, där det förekom ett visst bullbak. 'Tyvärr' så missade vi precis bullbaket med ett par ynka sekunder när vi kom, och fick bara njuta av bullarna.

Jag skrattar så att jag skakar just nu, av någoting som stog på Sophias blogg. Det är därför som hon är min bästavän, för att hon alltid är så omedvetet rolig. Hon är rolig, känslig - då menar jag att hon gråter ofta haha -, hon är snäll, vi delar en unik och edentiskt humor och vi är lika galna båda två. Och av inlägget att dömma är hon även lite paranoid. Jag har försökt att ringa henne och skratta lite åt hennes dumhet, men hon svarar inte. Det ger mig inget annat val än att skriva det här på bloggen då. Men det är inte huvudsaken.. Vill ni se vad jag skrattade åt?


 Lawl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0