Harry Potter och Dödsrelikerna

Gud så roligt jag har haft idag! Jag har äntligen, efter ca 2 månader, städat mitt rum så det blev skinande rent. Och inte bara har jag städat ut skiten utan jag har också rensat så att det ser mycket snyggt ut, som det gjorde precis efter att vi gjorde om rummet. Aj am very nöjd i can tell ju.

Vid 21 tiden satt vi (Sophia, Sandra och moi) bänkade i biosalongen och väntade på att få se Harry Pottfrilla och hans vänner ,+ dumma Voldemort, svinga deras trollstavar. Filmen var riktigt, riktigt bra. Levde upp till sina förväntningar. Och den var vid ett tillfälle så rolig att jag seriöst blev akut kissnödig - men nog om det. Jag börjar lägga märke till ett mönster mellan mig, kissnödighet och bio. Fucking inte okej, haha.
Efter och under hela biobesöket hade jag och sophia fått en major koffeinkick av de stora colorna som kommer i Hollywood menyn så det blev även ett par lol hit och dit. Bra lördag. Me like.


Kommentarer
Postat av: s'

Hahahah "AND IN HIS LAST WILL OF TESTAMENT HE LEFT YOU...." hahaahah ugly face! hahah <3

2010-11-28 @ 02:16:17
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHHAHAHAHAHA! <3

2010-11-29 @ 17:31:40
URL: http://ekenbergen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0