A list of things

Namn: Nathalie aka Natta

Piercingar: Öronen, och har haft i naveln men den ramla ut.. BOKSTAVLIGEN
Tatueringar: Det nalkas

Längd: 170 cm
Skostorlek: 38

Hårfärg: Tråk-blondt-färg
Är du kär i någon: Är kär i livet
Önskar du att du bodde någon annanstans: Trivs faktiskt mighty good här

Tänker du på att ta självmord: Nain!
Röker du: svar: nej
Vilket shampoo använder du: Loréal Paris Evital stod det
Vilken parfym använder du: Gucci, Naiomi Campell, brittney spears, dior cherie
Vad är du rädd för: Äckliga spindlar och hajar
Gillar du att tvätta: nej, jag råkar ju vara normal
Gillar du Berg-och-Dalbana: I högsta grad.

 

Senaste:

Film du hyrde: The proposal

Film du köpte: Sex and the City och SATC 2

Låten du lyssnade på: Gubben i lådan

Personen som ringde dig: Lalab
Tv program du tittade på: Vampire Diaries

Personen du tänkte på: Min töreboda tös som fyller år imorgon

 

SENASTE.. 

Personen du fick mail av: Hela inkorgen är trakassererad av facebook-meddelanden
Personen du fick brev av: Skolan skickade skolfotot (och vid tanken på den bilden tar jag härmed tillbaka det där om att inte vilja begå självmord)

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Någon dag sen

Saken du köpte: Tjockis som man är måste jag svara godis

Vad har du gjort idag: Somnat under en lektion första gången i mitt liv! Bra jobbat.

Var det kul: Deffenetivt, haha
Hur tidigt stiger du upp: Drar helst nytta av snoozeknappen ända till kl 08.00 när jag börjar 08.30

Gillar du att slåss: Aldrig, skulle få stryk
Vad ska du göra idag: Gå och lägga mig

Är du seriös: Bara när det verkligen behövs
Vad är du allergisk mot: Egentligen tomater, men jag äter alltid tomater.. älskar dem!
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Yes, när det behövs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0