Massiv svältattack

Hejsan cowboys. Jag håller just nu på att dö av hunger. Avlida. Kola vippen. Checka ut. Slänga in handuken, nå den ultimata emodrömmen. Och medans jag skriver detta känner jag hur en helt undebar, varm och god doft slängas i mitt ansikte från köket.

Idag har jag tränat. Jo, det är sant. Jag höll på att halka av löpbandet ett x antal gånger, men det är väll bara småsaker? Dock minskar det riksen för att jag någonsin skulle skaffa ett gymmkort. I sånt fall skulle jag bara betala pengar för att ramla på ansitket framför en massa folk.

Posetivt:
Jag har nu dragit igång med träningen! Dutti chey.
Negativt: 1)Jag är tydligen ovän med löpband och andra tränings instrument (?) som yogabollen, som åkte undan och jag slog bakhuvudet i marken. 2) Och så väljer min familj att laga en 2 timmars lång rätt att laga, dagen då jag verkligen behöver min mat. Why!? 3)Och nu så märker jag att jag har tuggummi under nagelnspetsen. (HAHAHA - men hur fan kom det dit?) 4) Det går tyvärr inte att ladda upp bilder till bloggen. Så jag kan inte göra de inläggen jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0