Just saying

Jag har inte sovit på drygt ett dygn. Igår samlades tjejerna hos the Rodriguez där det åts nachos och kollades på EMA's. Det var verkligen bra. In mhaj hjärta.
Sen kunde väll inte jag hjälpa att jag fick stanna uppe till halv tre på natten för att ta itu med en so-läxa som bara tog lite mer än en evighet att göra. Natten spenderade jag i vaket tillstånd, jag låg och kollade in i Sophias vägg som ett litet miffo. Jag förstår inte riktigt hur det kunde hända - jag och sömn brukar ju vanligtvis gå så bra ihop.

Att slängas in i första skoldagen efter höstlovet i total sömnbrist är inte det skönaste jag har varit med om. Jag har alltså zero ork kvar, måste ZzzzZzzova. Måste också läsa ut Ondskan. Nej. måste. sova. Godnatt!





Jag försökte verkligen att ta ett par söta '' hej jag ler sött'' bilder, men jag orkar inte. Varför vara söt när man kan vara ful? Så mycket enklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0