Game on, Elena.



Sitter här som en fjant och väntar ivrigt på att Vampire Diaries ska börja. Det är en otroligt bra serie som i stort sätt har det mesta - gott och ont, humor, spänning, drama och bröderna Salvatore. Där har vi två riktigt bra karraktärer alltså. Sefan är snäll och avgudar Elena, men framstår inte som lika mycket av en mes som Edward i Twilight (förlåt Edward) och Damon har man ju sätt har en liten gullig sida av sig, där han är så kallat 'snäll' på insidan, men det jag gillar mest med honom är nog hans punch lines. Elak humor ftw!

Och ett litet plus i kanten, som man inte får glömma, är att de är totala snyggingar också. Så Stefans godhet (och det faktum att han delar namn med min storebror, stor turnoff) vägs upp av Damons oslagbara ansiktsuttryck och skämt. Det hela är alltså ett  mycket svårt val. Skulle inte vilja vara i Elenas skor alltså.
.. Eller jo, det skulle jag nog.

Kommentarer
Postat av: Elektra

"Stefan" är fan inte snygg han ser ut som Frankenstein eller nått ;) men däremot "Damon" mmmm yum yum give me some ;)!!!!

Samma som i Twilight "Edward" är helt ok faktist men "Jacob" aaaahhh!!!! mer kan jag inte säga för då blir det tantsnusk för han är ju så ung :(! ;)

2010-11-19 @ 00:07:02
URL: http://elektra.devote.se/
Postat av: Nicole

Seeeriööööst asså jacob en F.U.L!

Asså riktigt seriöst riktigt riktigt ful.

2010-11-19 @ 19:46:58
Postat av: Nathalie

okej, med stor risk för att låta som en vampyrslampa - men ALLA är fan riktigt riktigt snygga. Och jag har bara tre ord som riktas både till jacob och Stefan : ''I'd tap that.''

2010-11-20 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0