det kan ju vara jobbigt att vara hemma

Vad fasen, vad mycket snö det är ute då!? Nu får det vara nog, jag vandrar fortfarande runt i min biker-skinnpaj i kort modell och det är tveksamt att den ens klarar av höstens kyla. Har inte hunnit finna en vinterjacka än! Eller, jo, jag har funnit den men nu återsår bara ett ytte, pytte lite problem kvar: den kostar 4 000 och min mamma säger N-E-J. Fy, deprimerande.

Förövrigt är jag hemma från skolan idag. Vill ju inte behöva ta mig ut i kalla snön, liksom? Haha, nej men jag råkar faktiskt vara sjuk. Och självklart finns det absolut ingeting att göra på såna dagar. Faahn.
Så jag och min syster slö kollade lite på våra bästa år, och vi kan inte sluta skratta. Bo får ett samtal där han får veta att hans fru håller på att bli kidnappad. Vad gör han? Han ställer sig och skäller på sina fjantiga, 'oerhört macho' poliskolegor/vänner ''Fan, nu blir ju min fru kidnappad! För helvete Roman!'' sen så står de och pratar ett tag. Bo! Hallå? RÄDDA DIN FRU ISTÄLLET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0