Bio

I Söndags skyndade jag som sagt iväg för att möta min killkompis David a.k.a Laserbollen, och åkte med honom och mötte upp Sophia. Min Burger King oskuld blev poped like a champange bottle - det enda som var unikt med mig lixom. Och numera är det borta. För alltid. Men för den där kycklingburgaren var det fan värt det alltså!

Dem ville gärna att vi skulle se Saw 3D, men lyckligtvis så valdes tillslut filmen Due Date istället. Siing Hallelulja!
Vilken var awzåm. Sjuk film, men en riktig komedi där man bara inte kunde hjälpa skratta lite (läs: obotligt asgarv) här och där under biobesöket. Fet rulle.

''Alltså jag tror att jag kissade på mig en aning av mitt skrattanfall när han loskade hans hund i fejset!'' var en mening jag sa till Sophia när vi var påväg ut ur biosalen och fick ett par killar som gick tätt bakom oss att både skratta och titta konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0