Cause your love, your love, your love is my drug



Alu ju sezy ledis (Hello you sexy ladies, fast på franska)

IDAG SA ALLA ATT JAG VAR OTROLIGT BRUN, vissa antog tillochmed att jag hade semestrat i egypten förra veckan. Hahaha, kände bara att det var värdeful information att dela med mig av. Så att ni vet att jag talar sanning om att vara solbränd. Idag har det varit väldigt skönt väder ute med varma strålar och svalkande brisar (men gud, vad är jag? en levande väderrapport?) som firades med glass i solen och en rolig lek ute i skogen på gympan. Hahaha, jag måste ha betett mig som ett missfoster - nog sakt om det. Ni får nog upp en bild iaf av hur jag såg ut när jag sprang mellan träd, stenbumlingar och trädrötter, medan jag kom på att det är svårare att ta sig fram i en skog en var man tror.

Nu är jag trött som en groda och håller på att somna, har ingen aning om varför egentligen? Men nu bär det av till mysiga, fluffiga sängen istället. Enligt ett avtal mellan mig och min syster, är det meningen att jag ska hålla på och få mitt hår toppat och uppklippt just nu. men min frisör till syster kan gräva ner sig i bajs och dö för det gör hon ju aldrig ändå.


Kommentarer
Postat av: Caroll

Oj du brun??? Måste ses!

2010-05-24 @ 21:46:27
URL: http://elektra.blog.se
Postat av: Nathalie

Svar: I KNOOW!

2010-05-26 @ 08:52:22
URL: http://ekenbergen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0