Sex and the city 2



Som sagt med överentusiastiska ord här om dagen, så var jag och såg SATC 2 i torsdags med min syster. Den var hur bra som helst! Jag är verkligen helt blown away av hur de här människorna kan få allt de gör till att bli så fantastiskt bra! Först en av världens bästa serier, sedan en förbryllande bra film och nu en grymt bra uppföljare! Bra jobbat, Sarah Jessica Parker och Kim Catrall, Cyntia Nixon och Kristin Davis.

Jag måste också bara tilläga att alla såg väldigt, väldigt bra ut i den här filmen. Efter första filmen tänkte jag ''oh holy crap, vad gamla de såg ut *host* Miranda''. Men nu var de alla superfräsha. Och filmen var så sjukligt rolig att jag höll på att dö av skratt hela filmen. Speciellt av Samanthas lilla uppvisning HAHAHA.
Älskade verkligen den här filmen, och om ni inte har sätt den ,eller har planer på att se den, så gör det!
5 av 5.

LOVE, LOVE, LOVE.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0