Seems wicked!

Ohmiigosh! Imorgon så ska vi på Sex and the city 2 premiären! Fyfan vad roligt det kommer att bli, mina nära och kära och jag älskar själva serien och första filmen till tusen och trailern verkar så GRYM.
Det här året är det bara jag och Nicole som ska gå och se den tillsammans, och alla andra ska gå och se den på ett annat håll - haha det är så jävla roligt hur alla bara lyckades splittra upp sig, allting ändras alltid i våran värld. (med det menar jag att det inte GÅR att göra som planerat med oss, vi har inte ödet på vår sida haha. men det blir alltid hur bra som helst iallafall, hehe)

Nicole verkar nöjd iallafall, hon säger att vi aldrig går och ser bio bara vi två längre - vi har alltid med oss massa andra. Trist, men sant. Så vi kommer ha kul! berättar kanske mer imorron. puss!  ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0