OMG

Åh herregud! Jag fick precis ett samtal från skolan av min musiklärare Simon (av alla människor) som medelade att jag inte behövde spärra min telefon eftersom att han hade hittat den. What? Har den vart borta? Klantarslet här, som vanligt. Om jag vore mina föräldrar hade jag slagit mig själv i huvudet med en stekpanna eller knuffat ut mig från balkongen för länge sedan. Att jag lyckas!

P.s hej bloggen! Startar en ny blogg nu, min förra blev hackad och raderad av någon mysterieman, haha. Jätte konstigt verkligen, och med en jättestor jag-har-inget-liv-stämpel på sig. Nu ska jag kolla på lite top model (HUR FAN BLEV DET 13 SESONGER? Newsflash!) och sedan lite Vampire diaries med syster. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0