What's up? Tomato in the house.

Godmorgon sockertoppar! Hur mås det? Här är nästan allt på topp, och jag säger nästan eftersom att jag har bränt sönder hela baksidan av min kropp till en röd kräfta igår, haha. Olyckligtvis så somnade jag i den sköna sanden när jag låg på mage, så då blev ryggen bränd (som faan). Hahaha, måste bara berätta en liten sak om det.

Caroll sa att det inte syntes som att jag hade bränt mig någonting när jag frågade henne - för det hade inte börjat synsas än vid det laget - och ändå så kunde jag inte undkomma känslan av att hela min rumpa var sönderbränd, haha. Och jag gick och sa det hela tiden till henne varpå jag fick svaret ''Men neej, din rumpa ser normal ut.'' Sedan när vi kom hem till henne så kände jag mig bara tvungen att titta och upptäckte att flyttar man lite på bikinitrosan så är det ett sträck som är kritvitt och resterande är svullande rött. HAHA, SÅ FULT.

Förövrigt så lyckades älskade Sopiha precis haffa ett par awsome platser till oss på Eclipse premiären. Flyger med andra ord alltså på moln just nu, hehe. Galet att vi hann boka idag, men det fanns tydligien massa platser kvar. Så in och kolla om ni vill gå! Nu funderar jag på att dra mig in till Gallerian.. vill ju köpa de par shorts som jag blev upp över öronen förälskad i förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0