GOLDEN SUMMER

Igår så tog jag en lång sovmorgon - som jag älskar att göra - och sov bort ungefär halva dagen - som jag brukar göra. Sedan kom Sophia hit och vi flydde bokstavligen in till sickla (hahahaha, det är alltid dit vi åker när vi behöver en fristad som med shopping included, som att det är helt tomt och det bara är vi där? Så störda vi är, typ ''Åh vi åker nånstans tyst med lite folk.'' Och sedan gäller det att tänka efter - vilken plats är det minst troligt att träffa någon man känner på?  ''Förutom i Amish städerna, så Sickla.'' Yes indeed foks, yes indeed)
Dagen avrundades med två sommriga och söta linnen, skjuts tillbaka till Gullmarsplan av snälla fia och fia-pappan och sedan natten hemma hos C.

Idag då? Jo, jag vaknade upp efter fyra timmars sömn. Gjorde JAG? På ett SOMMARLOV? Men ja, det är faktiskt sant.
Back to the point - egentligen så skulle jag ha myst i en soffa, i ett försök att glömma bort det dåliga vädret med popcorn och den senaste harry potter. Men jag åkte och köpte ett söckersött linne till mig själv istället. Så jag valde alltså med andra ord alltså fina kläder framför trollkarlar. Jag kände att jag svek den lilla nörden inuti mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0