Tjena!

Heej hej, bloggen! Kul att blogga igen, faktiskt. :) Hoppas att ni också tykcer det.

Idag - och igår - har det bara varit massa kul och massa att göra. Igår kom förts och främst mina brors/systersöner hit för att hänge med oss och sova över hos oss tills idag. Senare kom Sophia hit med sin lilla valp Bella (bella råkar vara Alice syster från samma kull, och dem har det så sjukt kul med varandra, och jag och Sophia umgås ju ändå typ alltid så vi ser till att ta med oss hundarna när vi träffas!) och var med oss hela dagen.

Jag, Sophia och la tortuga (det är vad jag kallar bella numera eftersom hon är så seeg , haha) låg och sov i min säng -  tills bella skulle upp och bita oss i håret, slicka oss under fötterna så att det kitlades och vi skrattade ihjäl oss, skälla lite och, såklart, jag får inte glömma detta: kissade på golvet. Måste också tilläggas att allt detta skedde klockan halv fem. Kill me.
Vad har jag gjort idag då? Varit med Nilab och Sophia och bara tagit det lungt hemma hos henne. Solat på hennes tak, snackat gammalt och nytt, ätit middag, osv.

Ha en underbar kväll, för nu ska jag mysa här tillsammans med mah family! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0