Midsommar.

Glad midsommar allihopa!
Är precis hemkommen från ett riktigt härligt midsommar friande med familjen.
Åh, den här dagen har varit så himla bra! Vaknade upp i Carolls dubbelsäng av att jag hörde Stefan ropa till Pontus ''Väck Nathalie, pontus. gå in och hoppa på henne eller något!'' Och då vet vi alla, att det är bäst att gå upp självmant, för ingen - och då menar jag INGEN - vill väckas av en fot halvt nerkörd i halsen, haha.

Sedan bytte jag om och sminkade mig, tupperade håret för att få lite volym, borstade tänderna osv. Efter det har vi legat på filtar i en park hela dagen och solat tills vi blev någotlunda bruna iallafall, hehe - det har vi det fina vädret att tacka för. Vad kan jag säga? Supergod midsommarmat, massa prat och skratt, boul (eller vad fan det heter) och flera fina timmar ute i solen senare så sitter jag här och laddar för en kväll utan föräldrar. En jäkligt skön dag. Puss på er fina filurer, hoppas att ni hade en nice dag ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0