La musicafiesta

Hej på er alla sötnosar där ute!
Just nu sitter jag här i gammaltlockat hår, och bara njuter av livet. när man märker att man själv har mycket gemensamt med Jules i Couger town - på vänners personlighets-fronten då da - vet man att man har det bra. Så jäkla gött!

Idag har varit en bra dag. Vi hade musikfestival i skolan idag, vilket innebär att alla högstadieårskurser kommer på minst två olika 'stånd' som man har olika roliga aktiviteter i. Min årskurs hade fotbolls-nånting (stänger av så fort det gäller fotboll, haha) och ansiktsmålning. Gissa i vilket stånd jag satt i? Hint: Min första kund var en söt liten flicka som ville ha halva ansiktet till ett skelett och andra halvan till en fjäril. Alltså Dagens Bästa, med andra ord!

Nu ska jag hoppa i säng, för jag är sjukligt trött. Men måste dock förklara mig lite nu när jag inte har lagt upp några bilder än - de kommer, men jag hann bara inte idag! Okej? Tres bien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0