DO SCHOOLDAYS SUCK?



Skolan idag. Det var världens viktigaste, mest prioriterade dag på hela året idag - nämligen städ-dagen! Det är dagen då, om man heter Sophia och Nathalie, som man börjar dagen med att komma försent, vilket verkligen sätter en i klistret med lärarna. För det är ju världens viktigaste dag. Glöm inte det.
Så då, om man heter Sophia och Nathalie, får man extra mycket skäll av tre olika lärare på raken, sedan måste man skrubba och städa ur sitt skåp och hela jävla klassrummen. Tillochmed väggarna!
Sedan fick vi titta på en film som jag och Sophia pratade, fajtades och skrattade igenom. En mycket betydelsefull skoldag med andra ord.

På vår älskade fritid har jag och S och N busat med valparna, ätit vitlöksbröd och promenerat. Bra dag! Nu måste jag gå, för dem vibbar mig på MSN här. Big love to y'all!

Kommentarer
Postat av: Elektra

Vad fin din header blev,stoooor bild :)

2010-06-12 @ 16:50:43
URL: http://elektra.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0