ÄNTLIGEN SOMMARLOV

Sommarlovet är äntligen här, och det är så otroligt skönt. Bara ett minimaliskt (faktiskt inte så litet) problem. Det har redan gått fem dagar på sommarlovet, som alla bara har sovits, skrattats och regnats bort. Jag vill ha solljus! Vad hände med alla underbara grillningar, dagar av sol&bad, och härliga varma sommarkvällar med vännerna som vi tillovas vid skolans slut?

Det känns ändå som att det är på gång nu. Som att solljuset och värmen kommer att komma. Fast vet ni vad, jag kan slå ett litet vad med er. Om det inte blir strålande sommarväder tills imorgon, så tar jag med mig ipodhögtalarna samt min ipod, en handduk och min minsta bikini och sticker och badar i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0