All we have is imagination

Jag tittade just igenom min systers blogg, där hon har gjort ett (väldigt långt, ska jag säga dig. och bara det är ju orsak till avundsjuka nog liksom, haha) inlägg om alla resor hon har gjort i sitt liv. Jag menar, hittills alltså hehe. Jag känner hur jag fantiserar mig bort.. gud vad många minnen hon måste ha nu - efter alla de där vilda, galna partykvällarna med vänner, snygga killar, skyhöga telefonräkningar för att hon saknade sin pojkvän så mycket att hon ringde till honom hela tiden, fina platser, shopping, egyptiska pyramider.. - jag vill också ha alla sådana minnen med mig livet ut. Minnet av den vita sanden mellan tårna och bad i ett klarblått saltvatten. Värme i luften, och chill i en hängmatta.

Så, det jag ville säga med detta inlägg var : Mamma, kan du snälla betala en sista minuten resa till mig? Haha!

Kommentarer
Postat av: Elektra

Det kommer gumman :)Mina minnen är inte slut än jag kommer skaffa mer roliga minnen ;)

2010-06-14 @ 11:52:09
URL: http://elektra.blog.se
Postat av: Anonym

DET HÄR HANDLADE INTE OM DINA MINNEN DUMMER HAHA!! ;)

2010-06-16 @ 20:42:15
Postat av: Elektra

Du skrev...gud vad många minnen hon måste ha nu - efter alla de där vilda, galna partykvällarna med vänner, snygga killar, skyhöga telefonräkningar för att hon saknade sin pojkvän så mycket att hon ringde till honom hela tiden, fina platser, shopping, egyptiska pyramider.. - jag vill också ha alla sådana minnen! jag svarade bara på det dummer ;)

2010-06-16 @ 21:42:27
URL: http://elektra.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0