Very tasty

God morgon (eftermiddag för somliga)!! Här sitter man och avnjuter en skål med frusna hallon till frukost - jag tror nog att jag är besatt av hallon. Alltså jag älskar dem bara inte, utan jag har ett onaturligt behov av dem - och den absoluta tystnaden som uppstår när man inte har två små busiga pojkar här. Skönt!

Vad mer händer idag då? Sophia kommer hem från växjö! Yeeeay! Som jag har saknat henne. Jag har rignt så många gånger de senatse dagarna att hon måste tro att jag är kär i henne, haha.
Det är också en liten andledning som ligger bakom till varför jag inte har bloggat så mycket - eller bra, för den delen, haha. Kombinationen mellan ruskigt, deprimerande väder, avsaknaden av sin lama och att vara tvungen att vara barnvakt i lite mer än två dygn resulterar oftast i självmordstankar. Okej, nu ska vi inte överdriva så mycket haha..
Senare ikväll är det överraskningsmiddag som jag och Nicole har arrangerat lite smått, hos min mormor. Det ser vi fram emot!

Vi hörs senare, honeybunns ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0