DALARNA

Det var exakt 5 dagar och 5 timmar sedan jag skrev ett inlägg så jag tyckte att det var dags för ett till nu.

Senaste gången som jag bloggade - och misslyckades totalt - så satt jag i Dalarna och försökte mobilblogga med en vattenmelon i handen, och kollade på när mitt sällskap spelade Chicago. Det är någon form av poker, för er lika okunniga som mig haha. Det var oväntat roligt och trevligt att vara på landet, vem hade gissat att man kunde få ut så mycket nöje av att spela touché och äta sig till en förtidig död i diabetes(mycket godis) med sin farmor?

Idag så kom vi hem till käraste Stockholm iallafall, efter 3 dagar och 47 myggbett senare ;).  Jag har både gått på födelsedagsfrande och ätit världens bästa tårta och hunnit med en kväll hemma hos Sophia. Med ett uns tur så luckas jag sluta lata mig och ladda över alla bilder som vi har tagit till datorn - OCH DÅ BLIR DET BILDREGN! Jippie! Nu måste jag lägga mig, för jag ska möta upp S och Caroll klockan 10.00 imorgon för att hinna med en tidigt buss till Flatenbadet, där det blir en heldag med bad och sol.
 bild från midsommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0