Liten dagsresume

Hej hej bloggen! Vaknade kl 12 idag och måste säga att en bland de bästa sakerna med att ha sommarlov är att SOVA.♥ Nu vidare till vad som hände igår; Klockan tio över tio så sprang jag och min bästa vän upp för trappor och genom trängsel, bara för att finna oss brutalt övergivna av bussen till Flaten. Stekande sol när det är helt vindstilla, och ca 30 min till nästa buss kändes lite grann som jordens undergång haha, faktiskt. Men tur som är har man en av världens snällaste pappor som hämtar upp en och skjutsar än iställlet.

Så den dagen blev det sol, värme, glass, sandiga bananer (HAHAHA), och massa bad och vattenlekar. Så barnslig som jag är av mig är då bada och busa runt i vattnet ett måste, vilket olyckligtvis även drabbar mitt sällskap som mera föredrar att lika och pressa uppe på stranden, hehe. Det är nog därför som de alltid singlar ut mig som dränknings-offer. Kvällen toppades av med jordgubbs frossande hemma hos Sophia.
Det är sådant som gör sommarlov guldvärt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0