Kärlek

Gud, vilken underbart romantisk och samtidigt väldigt rolig film Eclipse var. Eller, fortfarande är haha.
Att komma in rusande in genom Herons svängdörrar klockan 21.10 när bion börjar klockan just klockan 21.10 och ändå hinna, sitta på grymt bra platser inne i biosalongen och vara de enda som skrattar under hela filmen, var en riktig upplevelse.

Förövrigt, måste dettta bara sägas: Det var bara stora torrbollar som satt på den där bion alltså - utom den killen som klappade händerna och skrek ''Yääääähs'' så fort det började hetta till på duken, förstås. Han gillade jag.

Jag tror jag och Sophia nog skulle utses till 'dem som skrattar hela tiden'. Ni vet, det finns ju alltid dem där asjobbiga tjejerna som alltid ska skratta högst under filmen och som man tänker ''Om någon skulle ta en enorm tallkotte och köra ner i din hals just nu, skulle jag troligen inte hindra dem. Mer hjälpa till.''
Fast så var ju inte vi, nej. Enda andledningen till att man hörde oss var för att INGEN annan alls skrattade  - och för att Sophia brast ut HAN MÅSTE VA NAKEN NU (inte alltid så lätt att kontrollera ljudnivån när man blir SÅDÄR till sig) över hela salongen, så att alla hörde, när jacob förvandlades till människa och jag skrattade så att tårarna sprutade - och inte för att det var vi som skrattade speciellt högt. JAG LOVAR.


Kommentarer
Postat av: Elektra

Bästa filmen! Hoppas nästa film blir ännu mer naket!!!!!!!!

2010-07-02 @ 18:44:29
URL: http://elektra.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0