Dör nästan här borta! Så vaarmt!

Åh, jag har gått och dragit på mig en rejäl och väldigt snabbt arbetande förkylning. Den bryter liksom sakta  ner imunförsvaret, smittar dig - utkräver något slags hämnd på dig. Hur ofta är det så att man bara går runt med lite halsont och helt plötsligt så börjar man må så dåligt att man knappt kan röra sig? Underbart att ha hög feber i den här värmen, så jävla skönt för då kan man inte ut och njuta av sommar dagarna. Vem vill det? Inte jag! Det här är bland det absolut bästa jag vet!! Ehh.. sajjk. jag är en mänsklig bastu.

Nej hörrni, nu ska jag gå och tycka lite mer synd om mig själv. Ha det så bra och sola och bada lite extra för mig, okej? XXO. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0