28 juli, 2010

Hej ni fina!
Sitter och kollar på Miami Ink just nu, där det är en kille som vill tatuera in en porrig, blond tjej till största delen naken med små undantag för underkläder och en brandmanshjälm. Skriker inte det killfasoner eller vad?       Haha typiskt vissa killar alltså - alltid så jävla underhållande. Tänk om jag skulle ha en kille i mankini som stod och spände musklerna intatuerad på magen.. Ouuh, I'd like that. & om någon någonsin skulle ifrågasätta mitt val skulle jag bara oförstående säga '' but its so sexy?''. Tung sarkasm.

Nu är mina föräldrar barnvakt till mina brorsöner och tyvärr så betyder även det att dem är under samma hustak som mig, vilket är jobbigt helt enkelt haha. Nej, jag älskar dem så mycket så. Söta pojkar, det där!
Nu ska vi äta hemgjorda pommesfrittes och grillkorv till middag framför tvn. Det blir en legofilm som vi har hyrt! Fancypancy, va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0