varför står jag imellan mig och fjädrar?

Nej, nu förfan. Nu blir jag riktigt jävla sur. Så sjukt sur på mig själv. Jag har precis tittat på massa bilder av folk i random bloggar som alla hade fjäderörhängen på sig. ''Haha, fan vad nördigt..'' tänkte jag roat. Sedan högg det till av lite smärta som spred sig i mitt hjärta och det roliga moment var dött. Jag vill ha fjäderörhängen. Jättemycket. Så därför måste jag införskaffa mig några egna, helst ett par från gina tricot. Snarast.
NU I HELVETE ska jag äntligen få mina efterlängtade älsklingar! Whio!

Kommentarer
Postat av: nicole

du är världens sämsta bloggare

2010-12-16 @ 11:12:55
Postat av: Nathalie

Egentligen är jag nog världens BÄSTA bloggare, eftersom ni blir så upprörda när jag inte uppdraterar? :D

2010-12-16 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0