Jul 2.0

Idag firades jul numero dos med resterade släkten, utom kusinerna och moster som uteblev av en - för mig haha - oklar anledning. Julafton igår var helt fantastisk förövrigt, så som julaftnar alltid är. Klapparna var helt sanslösa och jag har fanemej aldrig fått riktig jackpot på precis alla paket, men NU SÅ. Sanslöst.
På två dagar har jag alltså:
1) blivit en mini pc, iphonehögtalare, 500:-, läppglans, mjukisdräkter, fina underkläder, handledsvärmare ( ? . Söta dock), fjäderörhängen och smink rikare. Tackar för det.
2) Troligen fått diabetes av allt julgodis jag halat ner i mig.
3) Träffat familjen, spelat charader och skrattat mig halvt medvetslös.
4) Blivit lite fetare av all underbar julmat. Vem fan klagar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0