I väntan

Det har knarkats mellandagsrea i stora doser idag. Och jag använder mig av ordet knarka, eftersom det är som mitt personliga favoritheroin (© Edward Cullen)
När andra får sitt rus av narkotika, får jag mina kickar genom att fynda VÄLDIGT fina saker för VÄLDIGT låga priser. Aj lajk.

Vad gör jag nu då? Jo, ruset av shoppingen satt fortfarande kvar och medans jag kände mig stark så började jag öveföra mina bilder från Iphonen till den nya lilla datan. BIG MISSTAKE. 793 bilder har jag, och vi (min kära data och jag) ligger på 380 efter tio minuters väntan.. Av en konstig anledning börjar det plötsligt komma tillbaka till mig varför jag skiter i att ladda upp bilder från telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0