BLOGGLISTAN

THINGS I LIKE

Glass:
7-eleven´s youghurt glass! its sooo good..
Musik: jag är en riktigt allätare 
Färg: Grön och röd
Film: White Chicks är en film som står för så många bra minnen, så det får bli den.
Språk: Engelska, svenska, franska eller persiska. 
Länder: Det är inte USA, men jag skulle gärna besöka New York.
Städer: Stockholm, Paris, New York :P
Skolämne: Historia, svenska och engelska.
Mat: Lasaaaange!
Sport: Men skojar du med mig? Okej, jag ser det som en sport att hata andra sporter haha.
Tv program: Gilmore Girls, Gossip Girl.. how i met your mother.
Efterrätt: Glass?
Band: Har verkligen inget favoritband, men gillar vissa av Linkin parks låtar starkt, så.. ;-)
Idol: Mormodern i Mulan
Klädesplagg: Min jeansjacka är en storfavorit.
Affär: H&m baby!
Kex: -chocklad, haha
Chips: Franskaörter, såklart! Alla andra har blivit för.. äckliga hehe.
Läsk: Cola light. (JA, det är en skillnad!)
Drink: ...
Bil: Rolls Royce
Egenskap hos annan människa: Snällhet, självdistans - som gör en öppen för humor - och ärlighet är tre nyckelord.
Modell: Adriana Lima är så jäkla vacker!

.. AND HATE

Språk: No offense now, but.. Finska är världens fulaste språk.
Skolämne: Trots min roliga lärare så är idrott och kommer alltid att vara mitt personliga hatfenomen, haha.
Mat:  Pickels!! * you are my enemy*
Affär: Monki skrämmer mig lite med en inredning från yttrerymden, haha. Och så går man fan nästan in i speglarna hela tiden!
Artist: En person som jag verkligen hatar som artist är Paris Hilton. Men, mina vänner, det korrekta svaret på denhär frågan är Kissie. Vad är inte fel med hennes låt egentligen?
Tv Program: Glamour!! Min mamma har gett mig tunga men för livet, genom att tvinga mig genomlida flera avsnitt, hehe. Seriöst.
Filmer:
'The Good girl' suuuger. Världens dåligaste film!
Egenskap hos annan människa: Uppmärksamhetsbehov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0