The countdown ends today




tjoooooooooooooooooo!

Igår så var jag med Sophia större delen av dagen tills vi, mot kvällen, åkte och hämtade Sandra från flygplatsen i en liten skithåla (haha.).  Hon hade varit på en rolig partyresa i Spanien med sina kompisar. Och nu så får det lilla lyckofröet åka iväg till varmare breddgrader redan två dagar efter den resan! Var glad.

Idag så var det ju den sista dagen hemma, imorgonbitti så bär det nämligen av för oss till Tunisien! Det kommer att bli underbart och guddomligt! Underbart för att Tunisen säkert är ett vackert paradis till land och resan blir GUDOMLIG eftersom att skolan börjar medans vi är borta! Hahaha ;-)
Det blev mycket förberedelser inför resan idag, sånt som tvättning, packning - världens segaste och jobbigaste aktivitet- , överlämning av pass och pengar till herr reseledare har upptagit större delen av min dag. Senare hade vi en mysig familjemiddag med syskonen(och syskonbarnen), som min mamma hade lagat sin goda lasange dagen till ära. Jag kommer att sakna dem lite grann.. Vi får träffas om en vecka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0