sweet hunnybee

Tjena snyggingar! Här hemma sitter jag och lyssnar på musik samtidigt som jag försöker komma på vad jag ska ha på mig ikväll. Har nämligen fått en rolig inbjudan till en wait for it.. afrikansk-maskerad middagsbjudning! Ja, orden ''wtf'' dyker även upp i mitt huvud. Och så har jag yttrat dem flera gånger, haha. Det är min superfina moster som håller i det hela, som en födelsedagsfest för sig själv. Mycket roligt! Och jag menar, afrikansk-maskerad middagsbjudning? Kreativitet.

Måste bara klaga lite här också: Varför är det alltid så att när man har som minst insperation till sitt klädesval, när man som mest behöver det, och varken har sjalar eller andra 'afrikansk liknande' saker hemma, så går man in på fröken Angelica Bliks blogg och ser att hon har rubbet. Sjalar, smycken i alla möjliga former och färger. Bara för att ödet liksom vill rubb it in my face att jag behöver utöka mitt förråd av sjalar hemma. Nej, nu får jag sluta klaga och sätta igång istället!

Kvinnan har fantasi när det kommer till mode hursomhelst. Varför kan inte jag ha lite? Får se hur det blir. TTYL ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0