L.o.v.e

Hejsan bloggen.♥ Nu så sitter jag i soffan och kollar på Supernatrual, det är ett program som jag märkt har utvecklats till lite av en favorit att kolla på under natten. Det är smått skrämmande, haha.
Idag så började jag dagen med att vakna upp till Bella, som ivrigt slickar mig i ansiket med sin charmiga fisk-andedräkt. Jag måste nog medge att detta var dagens höjdpunkt (meeeh.. not!?)
Sedan så åt vi vattenmelon och jordgubbar till frukost ute i den varma solen, på hennes altan. Följt av shopping, bilturer och tillsist grillning med familjen. Dagen har varit jättebra, blir alltid så lycklig av att vara med folk som betyder något för mig. Det allra bästa som finns.

Förövrigt: Lamaste filmen någonsin tar upp min tid, slog över på 3an och såg att en skurk har långt, rött håt och folie på huvudet. Bör det tillagas att denne var en man? a smelly piratehooker, perhaps?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0