In hope of pleasing the crowd

Tänkte bara stappla in här med ett litet, meningslöst inlägg. För att behaga er. För det är sånt man gör som en bloggare.

Igårkvällen var jätterolig - alla hade på sig afrikanskliknande kläder, och var alltså utklädda till Afrikaner. Min syrra hade tillochmed målat sig chockladbrun i ansiktet med hjälp av solpuder! (haha) Klädstressen löstes av Caroll, som lånade ut en turkos långklänning med massa färgranna stenar på till mig. Jag hade lockat mitt hår - för jag orkade inte tvätta det, och försökte gömma undan detta faktum med lockar, haha - och det blev faktiskt bra för en gångs skull! När man som minst anar det alltså.

Godaste maten, bästa familjen, massa skratt, massvis med bilder, dans utmaningar (det måste ALLTID bli så i min familj haha. Alla börjar battla med varandra på wii- just dance så fort vi har någon sorts träff tillsammans, och så pågår det så, med hög fokus från deltagarna, tills festen är slut hahaha. Unga mot gamla, barn mot föräldrar, det spelar ingen roll.) Och så fick jag chansen att skryta lite mer om min resa till Tunisen, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0