Igår




''Is it a bird? Is it a plain? No, its a....! Oh, wait.. Yeah, thats a plain.''


Pontus leker i ett rör


Jag gungar lilla Pontus 


Redo med cyckeln, hahahaha - både jag och Nicole dog nästan när vi satte oss på den. Sadeln var jääkligt hård, och man kunde inte ens nå ner till pedalerna!

Vi åkte även linbana, och jag tog tillfället i akt för att visa mina imponerande skickligheter, som att åka stående och  åka dubbelt (hoppa på caroll och klamra mig fast vid henne när hon åker haha). Mycket imponerande.
Det finns massor med bilder på när vi klättrar på klätterväggen och sedan sitter i tornet, dem är verlkigen skitroliga. Massiva mongovarningar alltså. Så dem kommer inte upp här, haha. No way José.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Elektra

Wtf har du gjort med bilderna,allt är ju super brett.

2010-08-07 @ 21:48:38
URL: http://elektra.devote.se/
Postat av: Anonym

De blir så konstigt! Jag hatar min blogg ibland, haha. Ska få 'mitt team' att jobba lite extra med den ;-)

2010-08-09 @ 00:29:20
Postat av: Nicole

Äntligen bilder!!! :P även om de var aningen fucked up:P

2010-08-09 @ 10:55:29
Postat av: nathalie

Sådant får man ta ibland sörrni! ;-)

2010-08-09 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0